برندگان نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر معرفی می‌شوند

به گزارش فناوری فرهنگی، مراسم اختتامیه و معرفی برندگان نهمین جشنواره مد و لباس فجر که به دلیل شیوع کرونا برگزاری آن به تعویق افتاده بود، با تداوم این پاندمی و عدم امکان برگزاری مراسم حضوری، فردا دوشنبه ۲۴ شهریور ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مراسم مجازی که به صورت پادکست از طریق اینستاگرام و تلگرام منتشر می‌شود، با قرائت پیام سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همراه است و برندگان بخش‌های مختلف جشنواره اعلام و طی روزهای آتی جوایز آنها از طریق پست ارسال خواهد شد.

سال گذشته آخرین روزهای برگزاری نهمین نمایشگاه مد و لباس فجر با شیوع جهانی ویروس کرونا و دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر توقف و عدم برگزاری همه نمایشگاه‌ها و مراسم‌های تجمعی همراه بود. بر اساس همین تصمیم بود که مراسم اختتامیه نهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار نشد.

در ادامه این روند، مسئولان کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به شرکت کنندگان و برگزیدگان این جشنواره پیشنهاد کردند که اسامی برندگان اعلام و اختتامیه به صورت مجازی برگزار شود اما علاقه به حق برگزیدگان جشنواره برای حضور در مراسم اختتامیه درخور و شایسته موجب شد اختتامیه به تعویق بیفتد. اما به دلیل طولانی شدن شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم اختتامیه همانند سال‌های گذشته، تصمیم بر این شد که نفرات برگزیده اعلام و جوایز از طریق پست برای منتخبان ارسال شود.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور امیدوار است با اتمام همه گیری جهانی کرونا، امکان برگزاری دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته فراهم شود.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد