برگزاری دو رویداد فناوری و نوآوری در روز ۱۴ اسفند

به گزارش فناوری فرهنگی، نخستین رویداد نوروز نوآوری با محور متنوع‌سازی اکوسیستم استارتاپی و نوآوری همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی فعالان اکوسیستم با محوریت نیاز جامعه و نحوه فعالیت استارتاپ‌ها در حوزه‌های متنوع و نیازهای کشور مانند پسماند، سلامت، آلودگی و بیوتکنولوژی است. در این رویداد صاحبنظران و متخصصان این حوزه و استارتاپ‌های موفق از تجربیات خود خواهند گفت.

رویداد نوروز نوآوری در دو حوزه متنوع‌سازی اکوسیستم و جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری و همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود. همچنین پنل بررسی چالش‌های تنوع‌بخشی به اکوسیستم استارتاپی ایران نیز در این رویداد برگزار می‌شود.

حضور دانشجویان مدیریت تکنولوژی در این رویداد پس از ثبت‌نام رایگان است.

ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری نیز با اهدافی چون افزایش توانایی‌های ملی از توسعه فناوری و نوآوری، افزایش توان بنگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه توسعه فناوری و نوآوری، ایجاد محرک و انگیزه‌ای برای بنگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه توسعه فناوری و نوآوری، ارزیابی و رتبه‌بندی بنگاه‌ها و سازمان‌ها از منظر توانمندی‌ها و عملکرد فناورانه و نوآورانه، ارتقای فرهنگ و یادگیری بنگاه‌ها و سازمام‌ها در زمینه مدیریت فناوری و ایجاد الگویی برای بنگاه‌ها و سازمان‌ها برای افزایش قابلیت‌های مدیریت فناوری برگزار می‌شود.

این دو رویداد در روز ۱۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد