برگزاری نهایی جشنواره قرآن و فضای مجازی منوط به تأمین اعتبارات است

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره قرآن و فضای مجازی را در دست برگزاری داریم که البته برای این امر آثاری دریافت کرده‌ایم و در انتظار اعتبار برای برگزاری نهایی هستیم.

سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال گفت: یکی از بهترین نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال، نمایشگاه استان چهارمحال بختیاری بود که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به همراه مؤسسه سراج هم در آن مشارکت داشتند.

وی افزود: البته مؤسسات رسانه‌های دیجیتال به دلیل کم جمعیت بودن استان چهارمحال بختیاری، از فروش انجام شده رضایت کافی نداشتند که مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارتخانه قرار است حمایت‌های مالی از این گروه مؤسسات داشته باشند.

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمایت از مؤسسات رسانه‌های دیجیتالی گفت: حمایت‌ها به واسطه اعتبارات مرکز انجام می‌شود که البته ما سال گذشته بدترین سال مالی را گذراندیم. همچنین سال گذشته همه دستگاه‌های دولتی اینطور بودند و خوشبین هستیم که برای سال ۹۵ با اعتبارات مالی خوبی روبرو شویم که برای این منظور برنامه‌هایی را آماده کرده‌ایم.

وی بیان کرد: جشنواره قرآن و فضای مجازی را در دست برگزاری داریم که البته برای این امر آثاری دریافت کرده‌ایم و آثار را برای معاونت قرآن و عترت وزارتخانه ارسال کرده‌ایم و در انتظار اعتبار هستیم.

وی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره به صورت دائمی فعال خواهد شد، تصریح کرد: به زودی برنامه‌های‌ شش ماه دوم سال اعلام خواهیم کرد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد