برگزاری کنفرانس ملی اکوتوریسم فرهنگ و توسعه گردشگری در مشهد

به گزارش فناوری فرهنگی،  مژگان ثابت تیموری  با اشاره به تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس اکوتوریسم، فرهنگ و توسعه گردشگری بیان کرد: تاکنون ۱۲۱ مقاله به دبیرخانه ارسال شده که موضوع غالب مقالات حوزه اکوتوریسم و گردشگری طبیعی، مباحث مربوط به بازاریابی و مدیریت در اکوتوریسم و گردشگری، جامعه شناسی گردشگری و سایر محورهای کنفرانس است.

وی ادامه داد: در این کنفرانس، داوری مقالات به طور جدی و با کمک ۸۹ داور عضو هیأت عملی و متخصص صورت ‌گرفته و کمیته علمی پس از اتمام داوری اولیه مقالات، نسبت به ارزیابی نهایی مقالات طی جلسات مشترک اقدام نمود.

عضو هیأت علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی بیان کرد: از تعداد مقالات پذیرش شده، ۴۸ مقاله به صورت پوستر و ۵۲ مقاله به صورت سخنرانی پذیرفته شد که در قالب کتابچه همایش به صورت مقاله کامل چاپ و در سایت سیویلیکا و SID نمایه خواهد شد، همچنین مقالات سخنرانی در قالب ۹ پنل علمی و طبق برنامه تعیین شده در روز اول همایش ارایه خواهد شد.

ثابت تیموری افزود: همچنین ۶ کارگاه تخصصی حوزه‌های مختلف گردشگری و زیارت به زبان فارسی و دو کارگاه به زبان انگلیسی طی دو روز در این کنفرانس برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تعامل اساتید، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، فعالان گردشگری، دانشجویان و علاقمندان به فعالیت در حوزه گردشگری و بومگردی بتواند امکان ایجاد شبکه دانشی گردشگری را فراهم نماید. هدف ما یادآوری اهداف توسعه گردشگری پایدار و ترویج گردشگری مسئولانه است.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد