بسته حمایتی جدید دولت از فعالان گردشگری؛ نویدبخش اما کم‌تاثیر

به گزارش فناوری فرهنگی، رییس جامعه هتلداران یزد و خزانه‌دار جامعه هتلداران کشور اعلام بسته جدید حمایتی دولت ویژه فعالان گردشگری را نشانه‌ی عزم دولت و به خصوص وزارت گردشگری در حمایت از این صنعت خواند ولی در عین حال آن را چندان موثر ندانست.

«سیدامیرناصر طباطبایی»  از اعلام خبری خوش اما با تاثیر کم از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یاد کرد و گفت: بسته جدید دولت که به پیشنهاد وزارت گردشگری مصوب شده خبر خوبی است که هر چند نمی‌تواند بسیار موثر باشد اما نشان از عزم وزارت میراث فرهنگی برای کمک به فعالان گردشگری است.

وی افزود: این خبر در اوج بحران کرونا برای فعالان گردشگری نویدبخش و منجر به دلگرمی شده است هر چند که به علت تاخیر نمی‎تواند کمک شگرفی به گردشگری کند.

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کشور در مورد شرایط این بسته حمایتی نیز تصریح کرد: امهال همه هزینه‌های فعالان و تاسیسات گردشگری تا پایان سال جاری شامل مالیات اعم از عملکرد و ارزش افزوده (مربوط به سال‌های قبل)، حق بیمه کارفرمایی و بازپرداخت وام و تسهیلات بانکی است.

طباطبایی در پایان اظهار کرد: قبوض مصرفی حامل‌های انرژی (آب، برق، گاز)، پرداخت تسهیلات بانکی بر مبنای حمایت از کسب و کار با دوره تنفس شش ماهه از جمله دیگر شرایط این بسته حمایتی است.

منبع: ایسناکانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد