بورس به شدت مخالف ورود به موضوع رمز ارزهاست

به گزارش فناوری فرهنگی، امیر ناظمی معاون وزیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ، اظهار داشت: موضوع رمزارزها یکی از موضوعاتی است که طی جلسات مختلف به آن پرداخته شده و مسؤولیت تدوین استاندارد رمزارزها برعهده وزارت ارتباطات بود که این کار به صورت همکاری مشترک بین سازمان فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات رادیویی انجام شد.

وی افزود: جلسات متعددی با نمایندگان وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته‌ایم تا بتوانیم مجوزهای رمزارز را تهیه و تنظیم کنیم.

بورس مخالف رمز ارز است

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه تاکید کرد: متاسفانه بورس به شدت مخالف ورود به موضوع رمزارزهاست و در این قضیه نمی‌خواهد دخالتی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بورس بر این عقیده است که نمی‌تواند نوسانات رمزارزها را کنترل کرد و در جلسات مختلف هم مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرده است.

لازم به ذکر است، موضوع استخراج رمزارزها از ماه گذشته در دستورکار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و بانک مرکزی نیز پیگیر آن است.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد