تدوین برنامه‌ی زیست بوم کودکان در اینترنت توسط وزارت ارتباطات

به گزارش فناوری فرهنگی، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم افتتاح پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت در استان مازندران، با اشاره به پروژه های ارتباطی و اهمیت این استان در حوزه گردشگری، گفت: طراحی طرح های توسعه در چنین استانی باید چند برابر ظرفیت موجود باشد.

وی با اشاره به توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات در این استان، افزود: توسعه شبکه ها با هم به عنوان ذخیره محسوب می شود و موازی کاری نیست؛ چرا که اگر زمانی یک شبکه ارتباطی قطع شود کل یک شهر فلج نخواهد شد و شبکه موازی جای آن را خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی به استان وارد شده است، افزود: برای نصب و استفاده از این تجهیزات نیارمند همکاری شهرداری های استان مازندران هستیم تا کیفیت ارتباطات در سطح استان افزایش داشته باشد.

آذری جهرمی ۶۰ درصد روستاهای استان مازندران را مجهز به خدمات پهن باند عنوان کرد و گفت: البته در شهرهای جنوبی مازندران مشکلاتی برای توسعه پهن باند داریم که باید برای رفع آنها تلاش شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تدوین برنامه ای برای زیست بوم کودکان در اینترنت را یکی از اقدامات مهم وزارتخانه بیان کرد و گفت: با اقداماتی که در حوزه تولید محتوا انجام می شود در آینده نزدیک، به جای تاثیر فضای مجازی، ما باید بتوانیم در این فضا تاثیر گذار باشیم.

بر اساس این گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان سفر دو روزه خود به استان مازندران در جمع مدیران و فعالان اقتصادی شهرستان نور و محمود آباد حضور یافت.

وی در این جلسه به برنامه های تدوین شده ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران اشاره کرد و آن را یکی مدون ترین برنامه های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: رویکردهای این برنامه، توانمندسازی، برطرف کردن موانع و وابستگی کمتر به منابع دولتی است.

منبع:سیتنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد