تقدیرآیت‌الله جوادی آملی از مجیدمجیدی

به گزارش فناوری فرهنگی، این مرجع تقلید بیان داشتند: گروه‌های فریب‌خورده و تروریست که فرصت تحقیق و بررسی ارزش‌های اسلام ناب را ندارند با به نمایش درآمدن این فیلم قطعا متنبه خواهند شد و پی به ارزش‌های اسلام و رحمت و رأفت دین پیامبر خاتم خواهند برد.

این مفسر قرآن کریم افزودند: دیدن این فیلم جهالت آنها را از بین خواهد برد و عقلانیت را به آنها باز خواهد گرداند که اسلام دین خشونت نیست و با هرگونه جنایت مخالف است.

ایشان ادامه دادند: خدا به هر فردی هنری داده یکی هنرمند در فقه و دیگری در کلام است؛  مهم این است که بتوان از این هنر بهترین استفاده را کرد.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی گفتند: هنرمند واقعی کسی است که از هنر خود نهایت استفاده را برای به حرکت درآوردن عقلانیت جامعه ببرد و جهالت را دور کرده  و عقل و شعور را به آنها بازگرداند.

مجید مجیدی کارگردان  فیلم «محمد ‌رسول‌الله(ص)» نیز در ابتدای این دیدار هدف از این دیدار را رهنمود گرفتن از علما و بزرگان حوزه و دعا برای پیشرفت بهتر کار‌ها عنوان کرد.

مجیدی  افزود: تمام سعی ما این است که فیلم محمد رسول‌الله(ص) در دنیا به نمایش گذاشته شود تا با نمایش این فیلم  حقایق  اسلام ناب بر همگان نمایان شود.

کارگردان  فیلم محمد رسول‌‌الله(ص) اظهار داشت: با همه مخالفت‌هایی که تاکنون از سوی جبهه استکبار و ایادی آنها برای به نمایش در نیامدن این فیلم صورت گرفته ولی این فیلم در بعضی کشورها به نمایش درآمده و مردم هم استقبال خوبی از آن کرده‌اند.

گفتنی است، مجید مجیدی با حضور در آیین اختتامیه سومین جشنواره فیلم حوزه «اشراق» در قم، نشان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران را دریافت کرد

منبع:جهان نیوز

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد