تمدید مهلت ارسال آثار به شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت،  محسن جوادی مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم مقاومت با  بیان اینکه سی‌ام مهر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است، گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری جشنواره در هفته بسیج، این فرصت تمدید نمی‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های باقیمانده از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، افزود: «بخش مسابقه اصلی»، «سیدالشهداء مقاومت»، «روایت قلم» و «نقد، تحلیل و پژوهش»، بخش‌های مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت است که در هفته بسیج برگزار خواهند شد.

جوادی با اشاره به استقبال قابل توجه هنرمندان از این جشنواره، اظهار داشت: تاکنون ۹ هزار و ۴۷ اثر به دبیرخانه رسیده است که با توجه به زمان باقیمانده و استقبال کم‌نظیر سینماگران، قطعاً به این تعداد افزوده خواهد شد اما تا اینجا نیز می‌توان ادعا کرد این میزان استقبال بی‌نظیر است خاصه اینکه ۳ هزار و ۷۰۰  اثر بین‌المللی است؛ در این بین، «بخش مسابقه اصلی» بیشترین استقبال را تاکنون داشته‌ است.

وی تصریح کرد: تنوع بین المللی در بخش‌های مختلف، یکی از علل اصلی استقبال بی‌نظیر از جشنواره است.

مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برگزاری بخش «سیدالشهداء مقاومت» را پاسداشت شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار داشت: هنرمندان علاقه‌مند به سردار شهید در کشورهای مختلف، حضور فعالی در این بخش داشتند به طوریکه بخش سیدالشهدا مقاومت با استقبال بسیار خوبی در عرصه ملی و بین‌الملل روبرو شده و تاکنون ۶۴۷ اثر به دبیرخانه رسیده است و در بخش اصلی، تلفیقی از چهره‌های حرفه‌‍‌ای و استعدادهای جوان دیده می‌شود.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

منبع: مهرکانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد