توسعه گردشگری روستایی رویکرد برنامه‌های گردشگری امسال

به گزارش فناوری فرهنگی، «سید مصطفی فاطمی» در نشست با فرماندار و جمعی از مسئولان مهریز با اشاره به شعار امسال هفته گردشگری، از اهتمام بیشتر نسبت به مقوله توسعه گردشگری در روستاها و نواحی کم ‌برخوردار خبر داد و گفت: امسال بیشتر برنامه‌ها در بخش توسعه گردشگری روستایی است و یکی از مباحث مهم این هفته معرفی بوم‌گردی‌های روستایی و روستاهای هدف گردشگری به جامعه خواهد بود.

وی با بیان این که برنامه‌های این هفته بیشتر از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد، از مشارکت فعالان گردشگری استان در این برنامه‌ها به تعداد کم و با رعایت اصول بهداشتی خبر داد و افزود: با مغتنم شمردن این هفته از طریق گفتمان‌سازی، معرفی و ترویج جاذبه‌های گردشگری اقدام خواهیم کرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف و متنوعی در شهرستان مهریز در این هفته برگزار می‌شود که بیشترین حجم برنامه‌ها متمرکز بر روستای تاریخی سریزد مهریز است.

«رضا زارعزاده» فرماندار مهریز نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص امسال با ابتکار عمل و خلاقیت باید به گونه‌ای این هفته ارج نهاده شود که منافاتی با اهداف ستاد ملی مقابله با کرونا نداشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، این مسئول گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برگزاری مراسم به صورت مجازی و نیمه‌مجازی و در فضاهای باز موارد حائز اهمیتی هستند که باید مورد توجه تمام مسئولان قرار گیرد.

منبع: ایسناکانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد