ثبت‌نام اینترنتی شرکت در نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی آغاز شد

به گزارش فناوری فرهنگی، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند برای شرکت در نمایشگاه تخصصی از ۴ تا ۲۵ آبان ۱۳۹۸ با مراجعه به نشانی http://irantoyfestival.ir فرم پیش‌ثبت‌نام  شرکت در این رویداد را تکمیل کنند.

بر اساس این فراخوان پس از پیش‌ثبت‌نام و تایید از سوی کمیته نمایشگاه تخصصی، متقاضیان شرکت در این بخش از اول تا دهم آذر باید نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام کنند تا میزان فضای فیزیکی لازم برای هر تولیدکننده در نمایشگاه مشخص شود.

در عین حال تولیدکنندگانی که دست کم یک مجوز تولید یا گواهی ثبت محصول از شورای نظارت بر اسباب‌بازی دریافت کرده و یا در انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی عضویت داشته باشند، از تخفیف برخوردار خواهند شد.

 براساس اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام نهایی در تارنمای انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی قرار گرفته و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر و پاسخ‌گویی به هرگونه ابهام درباره نمایشگاه تخصصی و بازار جشنواره شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۹۰۴۱۰ اختصاص یافته است.

گفتنی است نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی بدون فروش محصولات برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در این بخش تنها تولیدات و مجموعه‌های خود را معرفی ‌کنند.

در عین حال بخش فروش محصولات در سالن سرای فیروزه، در مجموعه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خود را برای فروش به فروشگاه جشنواره تحویل دهند تا در فضایی به مساحت حدود ۷۰۰ مترمربع به فروش برسد.

همچنین تمامی فعالان عرصه‌ اسباب‌بازی که طی بازه زمانی فروردین‌ ۹۷ تا شهریور ۹۸  محصولی را طراحی و یا تولید کرده‌اند تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ فرصت دارند تا یک نمونه از محصول خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان مسئولیت کمیته داوری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بر عهده شورای نظارت بر اسباب‌بازی است که با هدف شناسایی استعدادها و ایجاد فضای رقابت سازنده و هدف‌مند تلاش می‌کند مسیر حمایت از ایده‌ها و محصولات برتر را فراهم ‌کند.

بر همین اساس زمان داوری آثار رسیده به دبیرخانه آذر و اعلام نتیجه دی‌ ۱۳۹۸ هم‌زمان با برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت فرم شرکت در بخش رقابتی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و آگاهی بیشتر در مورد شرایط و چگونگی ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir   و تارنمای شورای نظارت بر اسباب‌بازی به نشانی  www.toycouncil.com مراجعه کنند و در صورت نیاز با تلفن دبیرخانه به شماره ۰۲۱۸۸۰۸۵۸۳۳ داخلی ۲ و۴ تماس بگیرند.

دبیرخانه‌ی شورای نظارت بر اسباب‌بازی در تهران شهرک قدس- میدان صنعت، خیابان شهید حسن سیف روبروی خیابان ۲۲ مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع است.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی ۷ تا ۱۳ دی‌ ۱۳۹۸ با شعار «تمرین زندگی» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

همچنین دبیرخانه‌ی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از تمامی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسه‌ها و سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد ارایه دهنده خدمات بازی محور دعوت کرده تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

پیش‌ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی از روز ۲۰ مهر در تارنمای پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی www.playpromotion.ir آغاز شده است و تا روز ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

منبع: برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد