جزئیات ساخت انیمیشن «سردار سلیمانی»/ اثری برای گروه سنی کودک و نوجوان

به گزارش فناوری فرهنگی، «محبوبه سمیعی زفرقندی» مدیر بخش فیلم نامه مرکز انیمیشن صبا، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره تولید انیمیشن سردار سلیمانی گفت: در حال حاضر طرح این انیمیشن در واحد طرح و برنامه مورد بررسی و نگارش و تحقیق است. بخش ویژه سردار سلیمانی یک قسمت از مجموعه چهل شاهد را تشکیل می دهد.

وی همچنین بیان داشت: مجموعه انیمیشن «چهل شاهد» برای عام و گروه سنی نوجوان مناسب است. اما چون غالبا سعی شده تا از دوره کودکی شهدا استفاده شود، می تواند برای کودکان هم قابل استفاده باشد.

وی اظهارداشت: «محمدعلی صفورا» تهیه‌کنندگی این انیمیشن را به عهده دارد. مطالعه، نگارش و پیش تولید انیمیشن «زندگی تا شهادت سردار سلیمانی» با کیفیت  Full HD با تکنیک کمیک موشن در حال انجام است.

انیمیشن «چهل شاهد» شامل زندگی تا شهادت ۴۰ شهید انقلاب و دفاع مقدس است که نمایش اخلاق، رفتار و سبک زندگی آنان می‌تواند الگو و کلاس درسی برای مخاطبان تلویزیون باشد. همچنین مخاطب اصلی «چهل شاهد» نوجوانان هستند اما به دلیل نوع پرداخت داستان و تکنیک ساخت، خردسالان تا بزرگسالان نیز جذب این مجموعه خواهند شد.

به گزارش فارس، سه قسمت از مجموعه «چهل شاهد» که مربوط به زندگی شهیدان محمد منتظرقائم، محمد جهان آرا و عبدالحسین برونسی می‌شود ساخته و آماده نمایش است.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد