جشنواره مردمی محصولات حجاب کشور به سال آینده موکول شد

به گزارش فناوری فرهنگی، مریم‌السادات خرمدره طراح لباس، مدرس دانشگاه، عضو هیئت‌مدیره انجمن طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب کشور گفت: تا پیش از این و بر اساس اعلام فراخوان، قرار بود این رویداد از ۸ تا ۱۶ اسفندماه سال جاری باهدف شناسایی، جبهه سازی و هم‌افزایی طراحان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات حجاب اسلامی و همچنین فعالان این حوزه در هشت بخش اصلی و چندین بخش فرعی برگزار شود که به دلیل شرایط پیش آمده در پی شیوع بیماری کرونا و همچنین ترافیک برنامه‌های فرهنگی و هنری در اسفندماه، این رویداد به سال آینده موکول شد.

خرمدره از احتمال برگزاری نخستین جشنواره مردمی محصولات حجاب در تیرماه سال آینده خبر داد و گفت: درصدد هستیم با برنامه ریزی منسجم و طی روند آموزشی مطلوب برای علاقه مندان به این عرصه، جشنواره‌ای درخور و با کیفیت بالا برگزار کنیم.

برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و هم‌اندیشی فعالان این حوزه از دیگر اتفاقات این جشنواره است. در بخش نمایشگاهی نیز آثار در بخش‌های مختلف همچون مانتو و عباهای اسلامی، چادرهای میهمانی و اجتماع، ملزومات حجاب، لباس‌های کودک و نوجوان، شال، روسری و پوشش‌های سر، عکاسی، تبلیغات و فضای مجازی، ایده‌های خلاق و نوآورانه در حوزه کسب‌وکارهای محصولات حجاب و تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای از بخش‌های این جشنواره به نمایش درمی‌آیند.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد