جهت توسعه شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است

به گزارش فناوری فرهنگی، سورنا ستاری  در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک صنعتی پرند در جمع خبرنگاران حاضر در این بازدید اظهار داشت: هدف از بازدیدهای مستمر از شرکت‌های دانش بررسی مشکلات شرکت‌ها و ارائه راه‌حل و محیط کسب و کار مناسب به صورت میدانی است و در این راستا توجه به محیط از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

ستاری با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان از نوع کسب و کار نوین هستند افزود: برای ارتقا و برطرف کردن مشکلات این شرکت‌های نوین برنامه ریزی های مناسبی در دست اجرا است و در صدد هستیم که با تلاش و جدیت پیگیر برطرف کردن مشکلات گمرگی، بیمه‌ای و سرمایه در گردش این شرکت‌ها باشیم.

وی همچنین در بازدید یکی از شرکت تعمیر موتور هواپیما گفت: این شرکت محصولات خوبی را تحویل ناوگان هواپیمایی داده و امید است با حمایت از آن‌ها بتوان نسل جدید کارآفرینی را وارد محیط کسب و کار کشور کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: جوانان نخبه کشور در چند سال اخیر مشاغلی با دانش‌های روز دنیا را به جامعه تزریق کرده‌اند که سبب تسهیل در بسیاری از فعالیت‌ها و امور روزمره مردم شده است که باید برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی‌های جدید استارت‌آپ‌ها در جامعه تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حجم شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور بالا است اظهار داشت: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در پرند در زمینه تولید تابلوهای فرمان آسانسور، تابلوهای برق الکترونیک، تولیدات صنعتی است و مفتخریم که در این مجموعه بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به‌کار هستند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد