حراج صنایع‌دستی برگزار می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، عباس شیردل، رئیس اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان با حضور در چهارمین جشنواره صنایع‌دستی فجر درباره این آثار این جشنواره گفت: آثاری که در اینجا دیدم از شاخص‌ترین آثاری است که در صنایع‌دستی کشور تولید می‌شوند و شاید تا به حال نمایشگاهی به این خوبی از مجموعه صنایع‌دستی ایران جایی ندیده بودم.

این هنرمند قلم‌زنی اصفهان افزود: در این نمایشگاه اکثر رشته‌های صنایع‌دستی ایران وجود دارند، ولی باز هم می‌توانست جامع‌تر از این برگزار شود، چون این نمایشگاه نماینده‌ای برای صنایع‌دستی کشور محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان درباره وضعیت فروش آثار صنایع‌دستی در حال حاضر بیان کرد: ای کاش حراج‌هایی برای صنایع‌دستی بود و می‌توانستیم در همین جا آثار را چوب بزنیم و به‌فروش برسانیم تا تشویقی برای این هنرمندان باشد.

شیردل در ادامه تصریح کرد: در حال رایزنی برای این کار هستیم و سعی داریم با همکاری اتحادیه صنایع‌دستی تهران و معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی در آینده‌ای نزدیک این حراج فروش صنایع‌دستی را برگزار کنیم. اتحادیه تهران همکاری خوبی در این زمینه دارد که امیدوارم بتوانیم این حراج را با وجود اساتید صنایع‌دستی، هنرمندان و مسئولان برای کمک به رشد این هنر در کشور به مرحله اجرا برسانیم.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد