حضور استارت آپ های ایرانی در سن پترزبورگ

به گزارش فناوری فرهنگی، کسب و کارهای نوین یک ضرورت در دنیای امروز است و یکی از راه های ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری هم اهمیت بخشیدن به دنیای کسب و کار اینترنتی است.

برای بالا بردن ظرفیت تولید و اشتغال در دوران رکود، توجه به کسب و کار اینترنتی و ایجاد امکانات مناسب برای استفاده کاربران بسیار مهم است و می تواند اتفاق های مبارکی را در زمینه تولید و اشتغال فراهم کند.

این کسب و کارها در سال های اخیر توانسته اند جایگاه قابل قبولی را در ایران به دست آورند و اکنون دیگر کسب و کار مجازی یا استارت آپ ها واژه ناآشنایی برای شهروندان نیستند.

اما نکته مهم در این میان، نگاه فراتر این استارت آپ ها و مدیران برخی از آن ها به مسائل اقتصادی و اجتماعی است. این موضوع را می توان به حضور این استارت آپ ها در کشور روسیه و جام جهانی 2018 مشاهده کرد.

یکی از این کسب و کارهای موفق در حوزه حمل و نقل، با حضور در روسیه توانسته علاوه بر تهیه فیلم ها و گزارش های ویژه جام جهانی، با گردآوری هواداران ایران و ارائه پرچم بین هواداران و میانداری، اقدام شایسته ای در حمایت از تیم ملی انجام دهد

این حرکات و برنامه ها نشان می دهد کسب و کار نوین نگاهی فراگیر و گسترده به همه حوزه ها دارد و صرفا اقتصادی یا اجتماعی نیستند

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد