حضور شرکتهای دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه بین المللی عراق

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری این دوره از نمایشگاه در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۶-۲۳ خرداد ۱۳۹۸) گفت: فضایی حدود ۱۰۰ مترمربع در یکی از بهترین سالن‌ها برای پاویون ملی ایران در نظر گرفته شده است تا حدود ۱۲ شرکت حاضر دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در پاویون جمهوری اسلامی ایران یا حضور مستقل در این نمایشگاه می‌توانند از حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند شوند. این حمایت‌ها به میزان ۷۰ درصد از هزینه اجاره غرفه و غرفه‌سازی و تا سقف ۳۰ میلیون تومان به ازای هر شرکت دانش‌بنیان است.

معاون توسعه صندوق خاطر نشان کرد: شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت، شرکت‌های طراحی وب‌سایت و تولید نرم‌افزار، شرکت‌های مخابراتی و موبایل و تجهیزات و همه نهادهای مرتبط با فناوری اطلاعات، شرکت‌های کامپیوتری و تجهیزات مرتبط، تجهیزات الکترونیکی شبکه و تجهیزات مرتبط، بانک‌ها و سیستم‌های پرداخت الکترونیکی و همچنین شرکت‌های فعال در زمینه انواع تلویزیون و مانیتور، دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری، دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های نظارتی، تلویزیون‌های بزرگ و سینما، پرینتر و تجهیزات مرتبط رسانه‌ها (رادیو، شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای) برای حضور در این نمایشگاه مناسب هستند.

وی گفت: توسعه صادرات، همکاری‌ها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله اهداف حضور شرکت‌ها در پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و الکترونیک اربیل عراق است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد