حمایت صندوق از توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان به خارج کشور

به گزارش فناوری فرهنگی، علی وحدت در حاشیه نشست با فعالان شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان رضوی و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رویه‌هایی مختلفی برای شرکت‌های دانش بنیان از جمله توسعه صادرات محصولات آن‌ها را در آینده تعریف خواهیم کرد و هنگامی‌که این رویه‌ها پیاده سازی شوند،  هر یک از شرکت‌ها می‌توانند به آسانی از این ظرفیت‌ها بهره برداری کنند که موجب رونق صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور می‌شود.

وی ادامه داد:  سیاست ما این است که از نهادهایی که در بخش‌های تخصصی مختلفی در حال فعالیت هستند کمک‌هایی را درخواست کنیم تا از این طریق از شرکت‌های دانش بنیان حمایت‌ شود و سریع تر بتوانند از این سرویس‌ها استفاده و نهادهای واسط را تقویت کنند که در واقع تقویت این نهادها باعث رونق حوزه فناوری می‌شود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برنامه‌های جدید صندوق، خاطرنشان کرد:  باید اشاره داشت که بخش خصوصی باید صندوق و نوآوری را در کنار خود احساس کند و خدمات صندوق باعث شود که این حوزه در کشور توسعه پیدا کند.

وحدت یادآور شد: امیدواریم رویه‌هایی را ایجاد کنیم که صندوق نوآوری از حالت گذشته خود خارج شود و به صورت فعالانه در حوزه فناوری کشور شرکت داشته باشد.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد