خدمات خلاقانه و بازی‌محور شرکت‌های خلاق، پل ارتباطی میان خانواده‌ها و آموزش است.

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی فریدونی، مدیر کل مجامع و تشکل­های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سومین روز از پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، از نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی دیدن کرد.

فریدونی درمورد کیفیت برگزاری نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی امسال گفت: « نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی ازاین جهت که به خلا موجود در روش های آموزش پرداخته، از جذابیت ویژه­ای برخوردار است. این نمایشگاه گام بزرگ و موثر برای ایجاد ارتباط میان خانواده ها و آموزش همراه با بازی برداشته است.»

وی افزود:«از ویژگی­های مثبت نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی می­توان به علمی و تدوینی بودن فعالیت‌های بازی‌محور اشاره کرد بویژه اینکه ذوق فعالان این حوزه باعث ایجاد حس شادابی و هیجان در کودکان، خانواده­ها و تمام اقشار جامعه می­شود.»

مدیر کل مجامع و تشکل­های معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در آخر ضمن تاکید بر کاربردی بودن آموزش­های بازی­محور:«هر چه ما سیستم آموزشی را از فرایند آموزش­های تئوری وگفتاری، خارج و به سمت کاربردی و عملیاتی کردن آن پیش ببریم، در آموزش موفق­تر خواهیم بود همچنین فعالیت‌های شرکت‌های خلاق حوزه بازی و یادگیری، به بالا بردن قدرت تخیل کودکان و ایجاد یک ذهن آفرینش­گر کمک خواهد کرد. نقش این نمایشگاه کاربردی این است که قدرت تاثیر­گذاری فعالیت‌های خلاقانه بازی‌محور را تقویت می­کند و موجب تقویت ذهنی تحلیلگر و تبیینی در دانش آموزان می­شود. در نهایت باشیوه­ی آموزش­های بازی­محور، علم و یادگیری دانش­آموزان شکل و قواره ی کاربردی پیدا میکند.»

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد