خواب ترسناک فیس‌بوک برای 2026

به گزارش فناوری فرهنگی،زاکربرگ به طور خلاصه فیسبوک را اینطور تفسیر می‌کند که در گام اول به یک تکنولوژی روز بدل شده و در گام دوم، محصولاتی بر اساس آن ساخته خواهد شد. در گام سوم نیز فیسبوک به اکوسیستمی بدل خواهد شد که توسعه دهندگان و شرکت‌های دیگر بر اساس آن کار خواهند کرد و کسب و کارشان را ارتقا خواهند بخشید.
فیسبوک در برنامه ریزی خود این طور اندیشیده که تمام مردم جهان در سال ۲۰۲۶ به اینترنت دسترسی خواهند داشت و مردم از طریق پایگاه internet.org یا همان بازوی ارتباطی فیسبوک به اینترنت دسترسی خواهند داشت. فیسبوک حتی بر این باور است مردم عینک‌های واقعیت مجازی را به جای عینک‌های معمولی می‌توانند بدون دردسر استفاده کنند. زاکربرگ حتی می‌گوید که هوش مصنوعی آن‌قدر پیشرفت خواهد کرد که ما با رایانه‌ها همچون انسان‌ها، روابطی خوبی را برقرار خواهیم کرد.
به طور حتم عینک‌های فیسبوکی بر روی کیفیت زندگی ما تاثیر خواهد گذاشت. برای مثال فرض کنید که به یکی از شعب مک دونالد رفته‌اید و می‌خواهید ساندویچ سفارش دهید. سپس یک آواتار بر روی عینک شما ظاهر خواهد شد و سفارش شما را خواهد گرفت، بدون آنکه آن شخص واقعیت فیزیکی داشته باشد.
به گزارش فرادید پیام‌های دستوری در چت‌ها نیز بعدها به کار انسان خواهند آمد. مثلا فرض کنید می‌خواهید یک دسته گل سفارش دهید. کافی است با لحن عادی به بوت پیام رسان دستور دهید و دقایقی بعد دسته گل را درب منزل تحویل بگیرید. هوش مصنوعی به خوبی پیشرفت خواهد کرد. بنابراین تمام مبادلات مالی بعدها تحت نظارت هوش مصنوعی خواهد بود.

منبع: ITanalyze.com

منبع: ایتانالیز

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد