درآمد4.4 میلیون دلاری زاکربرگ در هر روز

به گزارش فناوری فرهنگی،مارک زاکربرگ، موسس شرکت فیس‌بوک که تازه چند روزی است وارد سی‌ودومین سال زندگی خود شده در کنار جشن تولدش می‌تواند رویداد‌های میلیونی دیگری را نیز جشن بگیرد.

اقتصاد خلاق: مارک زاکربرگ، موسس شرکت فیس‌بوک که تازه چند روزی است وارد سی‌ودومین سال زندگی خود شده در کنار جشن تولدش می‌تواند رویداد‌های میلیونی دیگری را نیز جشن بگیرد.

زاکربرگ با سرمایه تقریبی 8/ 51 میلیارد دلاری، یکی از ثروتمندترین افراد جهان به حساب می‌آید؛ اما با توجه به سن کمتر او در مقایسه با دیگر رقبایش، او بیشترین درآمد را به‌ازای هر روز زندگی روی کره زمین به خود اختصاص داده است.

ترکیب دو عامل یعنی جوانی و ثروت زاکربرگ، درآمد 4/ 4 میلیو‌ن‌دلاری به ازای هر روز زندگی را برای او رقم زده است که این مقدار به‌مراتب بیشتر از میزان درآمد تک تک افراد حاضر در لیست میلیاردرهای وب‌سایت Forbes است. اگرچه معیارهای بهتری برای اندازه‌گیری هوش تجاری افراد وجود دارد، اما آمار جدید وب‌سایت nbcnews حکایت از میزان رشد کسب‌وکار و البته رسیدن آن به موفقیت است.

بنابر گزارش یادشده، بیل‌گیتس که در حال حاضر ثروتمندترین فرد جهان است، در سن 60 سالگی موفق به ثبت درآمد 5/ 3 میلیون دلار به ازای هر روز زندگی خود شده است. این رقم برای جف بزوس 52 ساله از شرکت آمازون نیز 3/ 3 میلیون دلار به ازای هر روز است. این سه نفر، تنها افرادی هستند که درآمد متوسط بیش از 3 میلیون دلار در روز دارند.

منبع: اقتصادخلاق

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد