دسترسی به ۱۵۰۰مرکز فروش لباس ایرانی- اسلامی

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با حضور در برنامه تهران بیست شبکه پنج سیما گفت: به منظور دسترسی آسان مردم به مراکز فروش لباس ایرانی و اسلامی در سراسر کشور، آدرس بیش از ۱۵۰۰مرکز عرضه و فروش درتهران و شهرستانها در سایت بنیاد ملی مد ولباس گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ میلیون قطعه مانتو در کشور نیاز داریم، افزود: تامین و طراحی مناسب ۴۰ میلیون قطعه مانتوی ایرانی و اسلامی در کشور و پذیرش این موضوع زمان بر است.

قبادی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۱۰۰ میلیون متر مربع درسال مصرف چادر مشکی در کشور داریم در این راستا اقدام به راه اندازی کارخانه تولید پارچه مشکی کرده ایم.

وی اظهار کرد: امسال هم مانند سال های گذشته بخش فروش دایر نمی باشد اما بنا به درخواست مردم امکان دارد بخش فروش جشنواره مد ولباس فجر را در سال های آینده فعال کنیم.

قبادی در خصوص قانون و اهداف کارگروه ساماندهی مد ولباس در کشور نیز افزود: اساس کار کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ارایه الگوی مناسب لباس ایرانی اسلامی مطابق با فرهنگ و عرف جامعه است. کارگروه با گردآوری طراحان و تولید کنندگان در کنار یکدیگر سعی می کند با برگزاری جشنواره مد ولباس فجر الگو های جدیدی را به جامعه عرضه کند.بسیاری از طراحان یا به صورت تکی و یا به صورت گروهی طرح هایی را طراحی می کنند که مطابق با سلیقه و ذائقه مردم است چون طراحان در میان مردم زندگی می کنند و ذائقه مردم را می دانند

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد