دعوت از فعالان صنایع خلاق فرهنگی برای استقرار در پارک ملی علوم

به گزارش فناوری فرهنگی، برای استقرار شرکت‌ها و استارتاپ‌های خلاق و فرهنگی در پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، فراخوانی از سوی این نهاد منتشر شد و شرکت‌ها، هسته‌های دانشگاهی و نوآور و دیگر فعالان و استارتاپ‌های خلاق فعال در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی می‌توانند برای استقرار در این محیط، درخواست خود را ثبت کنند.

فعالان حوزه صنایع خلاق و فرهنگی فعال در حوزه‌هایی مانند گردشگری، صنایع‌دستی، نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی، طراحی صنعتی، معماری، عکاسی، گرافیک، موسیقی، مد و پوشاک، رسانه، بازی‌های رومیزی، تبلیغات، هنرهای نمایشی، فیلم و ویدئو، اشیای هنری و عتیقه‌جات، انتشارات و بسته‌بندی، می‌توانند از امکانات این مرکز بهره مند شوند.

استفاده از امکانات و زیرساخت‌های مشترک در قالب فضای اداری، سالن‌های همایش، اتاق‌های جلسات و کتابخانه تخصصی، بخشی از مزیت‌های استقرار در این محیط را شامل می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی، خدمات مشاوره‌ای مالی، حقوقی، فنی، مدیریتی، فرهنگی، هنری، عارضه‌یابی و کسب‌وکار و ایجاد بسترهای لازم جهت ارتباط با مؤسسات و افراد سرمایه‌گذار در داخل و خارج کشور، از جمله دیگر خدماتی است که به شرکت‌ها و استارتاپ‌های خلاق و فرهنگی در این مرکز ارائه می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، همچنین این شرکت‌ها و هسته‌های خلاق می‌توانند از ارتباطات ایجادشده با سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط با صنایع فرهنگی، بهره‌مند شوند. تسهیل ارتباط با نیروی متخصص و جوان دانشگاهی و تأمین نیروی کار باتجربه در عرصه صنایع فرهنگی، دیگر امتیاز حضور در این مرکز است.

تسهیل دسترسی به بازار، امکان مشارکت در پروژه‌های پیشران پارک، ارتباط با شبکه ملی جهاد دانشگاهی( پارک‌ها، مراکز رشد و…) و سایر مزایای قانونی مرتبط با شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری، از جمله دیگر خدماتی است که به شرکت‌ها و استارتاپ‌های مستقر ارائه می‌شود.

منبع:ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد