دومین فراخوان پذیرش مبادی معرفی شرکت‌های خلاق منتشر شد

به گزارش فناوری فرهنگی، سید محمدحسین سجادی نیری دبیر کارگروه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق بیان کرد: به موجب آئین‌نامه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق شرکت‌های مرتبط با حوزه‌های خلاق و صنایع فرهنگی که از سوی مجموعه‌های تخصصی که اصطلاحاً «مبادی» نامیده می‌شوند، به دبیرخانه شرکت‌های خلاق معرفی شوند، به عنوان شرکت خلاق پذیرفته شده و می‌توانند از مزیت‌ها و خدمات موضوع برنامه بهره‌مند شوند.

وی افزود: شرایط لازم برای جشنواره‌ها و رویدادهای ملی برای همکاری به عنوان مبادی عبارت‌اند از مرتبط بودن رویداد با حوزه شرکت‌های خلاق؛ دارای مجوز از مرجع ذیصلاح؛ دارای نظام ارزیابی مستند و قابل‌ارائه؛ دارای حداقل سه دوره سابقه برگزاری؛ حضور نماینده دبیرخانه در هیئت‌داوران و معرفی حداکثر سه برگزیده اول در هر حوزه به عنوان شرکت خلاق.

سجادی نیری حوزه‌های تخصصی زیر مشمول برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق را مطابق آئین‌نامه ابلاغی، کسب‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری (پویانمایی، فیلم و سینما، موسیقی)، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی، بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی، طراحی و معماری، نشر، چاپ و کتابخانه، گیاهان دارویی و طب سنتی عنوان کرد.

رویدادها و جشنواره‌های ملی که شرایط مذکور را دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به نشانیircreative.isti.ir  می‌توانند اطلاعات خود را به دبیرخانه این برنامه ارسال کنند. همچنین کارشناسان دبیرخانه شرکت‌های خلاق با شماره 021-83532475  آماده پاسخگویی به سؤالات هستند.

 

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد