راه‌اندازی دانشکده پویانمایی استعدادهای جوانان را نمایان می‌کند

به گزارش فناوری فرهنگی، محمدمهدی مفتح شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی در همدان گفت: استان همدان قابلیت و ظرفیت بالایی در ساخت و اجرای این نوع برنامه ها دارد.

وی با بیان اینکه همدان در ساخت انیمیشن و برنامه‌های پویانمایی جایگاه بزرگی دارد که باید این مهم مد نظر قرار گیرد، گفت: امیدواریم با ایجاد دانشکده انیمیشن استعدادهای جوانان در استان همدان متبلور شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه ایجاد دانشکده پویانمایی یکی از خواسته‌های همدان است، گفت: در استان همدان قله‌های بلندی داریم که می‌توان از آنها برای الگو در بین جوان استفاده کرده و بهره کافی و وافی را برد.

مفتح بااشاره به فعالیت ۲۴ ساعته شبکه های تلویزیونی و رادیویی کشور، گفت: شخصیت‌های بزرگی در استان همدان زیسته‌اند که اگر از این شخصیتها در پویانمایی و تدوین زندگی آنها استفاده کنیم الگوهای تاثیرگذار و تعیین کننده خواهیم داشت.

وی با تاکید براینکه استان همدان شرایط کاری بسیار خوبی دارد و همکاری و وحدت مدیران و نمایندگان بستر کار را در استان فراهم کرده است، گفت: صداوسیما باید تبلیغ زندگی بزرگان را در دستور کار قرار دهد.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد