رشد کسب و کارهای اینترنتی در کشور در سال های اخیر/ بخش عمده ای از تجارت کالا در شبکه فروش آنلاین

به گزارش فناوری فرهنگی،  مهدی عادلی با بیان اینکه یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی قدرت بالای انتخاب در میان طیف گسترده ای از کالاهاست، افزود: خریداران به جای آنکه محدود به چند خرده فروشی شوند می توانند کالاهای متنوع و متعددی را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنند.

وی با بیان اینکه این ویژگی می تواند پیداکردن کالاهای نایاب و غیرمعمول را ساده تر کند تصریح کرد: این سیستم فروش، رقابت بین فروشندگان کالاهای استاندارد با قیمت مناسب افزایش می دهد چرا که خریداران می توانند از بین تنوع کالاها بهترین را از لحاظ کیفیت و قیمت انتخاب کنند.

وی ادامه داد: فروش اینترنتی به خریداران این امکان را می دهد که به راحتی چندین کالا را در کنار هم مقایسه کنند و حتی در صفحه مانیتور خود به طور همزمان به چند کالا در کنار فهرستی از مشخصات هرکدام نگاه کنند. این کار بسیار ساده تر از آن است که مشخصات یک کالا را هنگام خرید کالای دیگر به خاطر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فروشگاه‌های اینترنتی می تواند به خریداران اطلاعات ارزشمندی درباره کیفیت کالا یا خدمات مشتریان ارائه دهد گفت: روزانه میلیون ها نفر در دنیا خرید آنلاین انجام می دهند که از طریق تبلیغات اینترنتی به آن می رسند، این عملکرد ساده تر از آن است که برای جستجوی کالا به دنبال فروشگاهی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشند.

مدیرعامل ایسرا افزود: با توجه به اینکه فروشگاه‌های آنلاین هزینه های سربار نیروهای مازاد و فضا را ندارند، می توانند  قیمت کالا را نسبت به فروشگاه های فیزیکی پایین تر عرضه کنند. همچنین از سوی دیگر خریداران هزینه های مازاد رفت و آمد را نداشته و در وقت آنها نیز صرفه جویی می شود.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد