ساخت نسخه‌های جدید «تنها در خانه» و «شب در موزه»

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ددلاین، کمپانی دیزنی که در ساخت نسخه جدید از آثار کلاسیک خود به موفقیت بزرگی دست یافته حالا قصد دارد پس از خرید کمپانی فاکس قرن بیستم به مبلغ ۷۱.۳ میلیارد دلار، پروژه مشابهی را در رابطه با آثار این کمپانی نیز اجرا کند.

بر این اساس، «باب ایگر» رئیس کمپانی دیزنی اعلام کرد فیلم‌های موفق «تنها در خانه»، «شب در موزه»، «دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه» و «دو جینش ارزان‌تر است» از محصولات کمپانی فاکس، در سرویس جدید «دیزنی پلاس» ساخته خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست نسخه جدید این فیلم‌ها قرار است در قالب فیلم سینمایی و یا سریال تلویزیونی ساخته شود.

سرویس سیال «دیزنی پلاس» در واقع رقیب نتفلیکس و آمازون است و قرار است امسال رونمایی شود.

مجموعه فیلم سه‌قسمتی «شب در موزه» (۲۰۱۲، ۲۰۰۹، ۲۰۰۶) از کمپانی فاکس به فروش جهانی بالغ بر ۵۴۰ میلیون دلار دست یافت، سه‌گانه «تنها در خانه» نیز ۴۹۰ میلیون دلار و فیلم چهارقسمتی «دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه» ۱۸۶ میلیون دلار در گیشه فروخت.

کمپانی دیزنی در حال حاضر دو بازسازی از انیمیشن‌های کلاسیک خود را روی پرده دارد؛ «علاء‌الدین» که با اکران از اواخر ماه می تاکنون بیش از یک میلیارد فروش داشته و فیلم-انیمیشن جدید «شیرشاه» که در طول سه هفته اکران یک میلیارد دلار فروش به ثبت رسانده است.

سرویس «دیزنی پلاس» قرار است از تاریخ ۱۲ نوامبر با هزینه اشتراک هفت دلار در ماه (در رقابت با هزینه ۱۲.۹۹ دلاری نتفلیکس) کار خود را آغاز کند و از ابتدا ۳۰۰ ساعت از محصولات کمپانی فاکس را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد