سال 95 برای سینمای ایران پرفروش خواهد بود

به گزارش فناوری فرهنگی،«حجت الله ایوبی»  رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماری از اقدامات انجام گرفته در عرصه سینما در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: سال 95 برای سینمای ایران پرشکوه و پرفروش خواهد بود.

رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تقدیر از نامزدهای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، به فراز و نشیب‌های این دوره جشنواره اشاره کرد و افزود: جشنواره خوبی را با همه اتفاقات خوشایند و گاه به ظاهر ناخوشایند که آن را به حساب عظمت جشنواره فیلم فجر می‌گذارم، در کاخ جشنواره و کاخ مردمی با هم در حال سپری شدن داریم.

وی با اشاره به فعالیت اهالی رسانه در طول برگزاری این دوره جشنواره، ادامه داد: رسانه‌های هنری ما نیز شب بیداری‌های بسیاری را پشت سر گذاشتند که جا دارد از آنان نیز تشکر و قدردانی کنیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: به هر حال جشنواره فیلم فجر مجموعه‌ای از اتفاقات است که سیمرغ گرفتن یکی از آنهاست.

ایوبی همچنین معرفی فیلم‌ها، بودن با رسانه‌ها و رفتن بین مردم را بخشی از این اتفاقات عنوان کرد.

رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: همه کسانیکه به این مرحله رسیده‌اند و یا به این مرحله (نامزد دریافت سیمرغ) راه نیافته‌اند، همگی از نظر ما عزیز هستند.

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم بهمن در 23 سینما و پردیس سینمایی در تهران برگزار شد و تا 22 بهمن ماه ادامه داشت

منبع: اقتصادخلاق

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد