سرویس جدید کاملا ایرانی برای کاربران اندروید

به گزارش فناوری فرهنگی، البته که کاربران ایرانی هم از این موضوع مستثنی نیستند و چه بسا در مورد کاربران ایرانی مسئله خیلی هم جدی تر است. اما آنچه این روزها با آن مواجه هستیم تا حدودی ضعف یا عقب ماندن خدمات و استانداردهای خدماتی برای سیستم عامل اندروید در ایران نسبت به سایر نقاط جهان است.

شاید از همین منظر است که قابلیت جدیدی که فروشگاه ایرانی نرم افزارهای اندروید یعنی «مایکت» به خدمات خود اضافه کرده است، شایان توجه میباشد. این فروشگاه نرم افزاری که اکنون چندی است پا به رقابت جدی در عرصه ارائه نرم افزارهای اصلی و بومی اندروید در ایران گذاشته، سعی کرده است امکان جدیدی را برای کاربران فراهم کند که نه تنها تا پیش از این در ایران نمونه آن در حوزه خدمات وجود نداشته بلکه به گفته مدیران این بازار حتی خود بازار نرم افزار گوگل یعنی Play Store نیز از این نوع خدمات بی بهره است؛ یک قابلیت و خدمت رسانی کاملا ایرانی!
سرویس جدید کاملا ایرانی برای کاربران گوشی های اندروید

بر این اساس فروشگاه نرم افزار اندروید «مایکت» برای اولین بار در ایران این امکان را برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی فراهم کرده است که اپلیکیشن‌هایی را که با نیازشان تطابق ندارد یا از آن ناراضی هستند، پس بدهند. در این سرویس جدید که نام آن «مای گارانتی» – My Guarantee – است، کاربران می‌توانند تا زمان مشخصی بعد از خرید برنامه های پولی، درخواست انصراف از خرید برنامه و بازگشت مبلغ پرداختی را داشته باشند.

این شرکت در این باره و در تشریح سرویس جدید خود میگوید: مخاطب ایرانی حق دارد محتوای سفارشی‌سازی‌شده‌ی خود را در امنیت کامل دانلود و استفاده کند و مایکت بستر امن بازار اندروید در این زمینه است. ماموریت مایکت خدمت‌رسانی به کاربران اندروید و حمایت از توسعه دهندگان است و براین باور است که مای گارانتی اولین قدم در جهت حمایت مادی و معنوی از خریداران و توسعه دهندگان ایرانی است.

همچنین مدیران مایکت اشاره کرده اند که در راستای راه اندازی این سرویس جدید نگاهی جدی به حفظ حقوق توسعه دهندگان نیز دارند. بر این اساس که به منظور حفظ حقوق توسعه‌دهنده‌ی برنامه و جلوگیری از انتشار غیرمجاز، پیش از اجرای برنامه‌ی پولی، وجود مجوز خرید کاربر در مایکت بررسی می‌شود و تنها در صورت اعلام مجوز خرید از سوی مایکت، امکان اجرای برنامه برای کاربر امکان‌پذیر است.

کاربران ایرانی اندروید برای استفاده از قابلیت جدید «مایکت» باید اقدام به نصب یا بروزرسانی نرم افزار این فروشگاه کنند – از اینجا – و همچنین توسعه دهندگان ایرانی برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانند به اینجا مراجعه نمایند.

منبع: تابناک

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد