سهم صنایع‌دستی از «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» چیست؟

به گزارش فناوری فرهنگی، معاون صنایع‌دستی گفت: ما برای تبلیغات شهری با شهرداری ارتباط گرفتیم و آنان اعلام کرده‌اند تا وقتی «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» برگزار می‌شود امکان تبلیغ صنایع‌دستی وجود ندارد.

بهمن نامورمطلق  به عدم حمایت شهرداری از نمایشگاه صنایع دستی اشاره و بیان کرد: ما برای تبلیغات شهری با سازمان زیباسازی ارتباط برقرار کردیم تا امکاناتی را در این زمینه در اختیارمان بگذارد اما آنچه مسئولان این سازمان اعلام کردند این بود که تا وقتی طرح«نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» در حال برگزاری است امکان تبلیغ برای صنایع دستی وجود ندارد.

معاون صنایع‌دستی کشور از این‌که بسیاری از بیلبوردهای شهر در اختیار هنرمندان آمریکایی و اروپایی قرار گرفته گلایه کرد و افزود: چرا هنرمندان صنایع دستی که هم هنرآفرین هستند و هم 2 میلیون فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند نمی‌توانند سهمی در «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» داشته باشند اما همه بیلبوردها در اختیار نقاشی مدرن و هنرمندان اروپایی و آمریکایی قرار گرفته است.

نامورمطلق با اشاره به این‌که انتظار می‌رود شهرداری، حساسیت بیشتری نسبت به صنایع دستی داشته باشد گفت: شهرداری که ادعا می‌کند تنها به فعالیت‌های اجتماعی و خدمات شهری نمی‌پردازد بهتر است اهمیت بیشتری برای هنرمندان و صنایع دستی قائل باشد.

منبع: مهر

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد