شکست حصر رسانه‌ای دشمن با در اختیار داشتن زیرساخت‌های فضای مجازی

به گزارش فناوری فرهنگی، سجاد ستوده در نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان صبح چهارشنبه در سالن فرهنگی ورزشی ۸ دی، با بیان اینکه امروز جغرافیای زیست مردم تغییر یافته است، اظهار کرد: در ایران ۷۲ میلیون نفر با نفوذ ۸۸ درصد در فضای مجازی زیست و تنفس دارند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان از در اختیار داشتن زیرساخت‌های فضای مجازی در خارج از کشور به عنوان یک تهدید خبر داد و گفت: شرایط لازم برای مدیریت این زیرساخت‌ها در کشور وجود نداشته و متولیان امر همتی برای حل این مشکل ندارند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای سالم سازی فضای مجازی، افزود: راندن دشمن از فضای مجازی و محیا کردن بستر مناسب برای ورود نیروهای داخلی در این حوزه، مدیریت و در اختیار گرفتن زیرساخت‌های فضای مجازی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

ستوده تصریح کرد: نهضت فضای مجازی و رسانه‌ای از سال گذشته آغاز و به صورت هدفمند در حال فراگیر شدن در سطح جامعه است که نیازمند تولید محتوا به صورت فاخر و متنوع هستند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان از رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج به عنوان یک مانور در فضای مجازی یاد کرد و افزود: نهضت تولید محتوا که به همت دغدغه مندان فضای مجازی در راستای تسخیر و سالم سازی این فضای انجام می‌شود انقلاب سوم نظام اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: تلاش برای جهت‌دهی به توانمندی و تخصص فنی فعالان بسیجی در حوزه انیمیشن، اپلیکیشن اندرویدی و بازی‌های اندرویدی در دستور کار این رویداد است که از امروز به مدت ۴۸ ساعت با حضور ۱۵ تیم آغاز شده است.

ستوده ادامه داد: در این رویداد فرآیند خلق محصول داوری می‌شود و به دنبال شناسایی استعدادهای توانمند، حمایت و ارتقای سطح توانمندی‌ها هستیم.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد