شکست کسب و کارهای فاقد استراتژی آنلاین در عصر کرونا

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از سی ان بی سی، وی هشدار داد کسب و کارهایی که به ضرورت حضور در فضای مجازی بی توجهی کنند و فعالیت‌های خود را بر این اساس به روز نکرده و ساماندهی نکنند، نمی‌توانند با دیگر شرکت‌های فعال در اینترنت رقابت کرده و به طور جدی از آنها عقب می‌افتند.

مری میکر که به علت انتشار گزارش سالانه ای مشهور به روندهای اینترنت شهرت دارد، تصریح کرده همه گیر شدن ویروس کرونا و خانه نشینی بسیاری از مردم باعث شده کسب و کارهایی که برای فعالیت از طریق اینترنت برنامه‌ای نداشته باشند در معرض خطر شکست قرار بگیرند. از نظر وی طولانی شدن این وضعیت این خطر را جدی تر خواهد کرد.

وی افزود که کسب و کارهای آفلاین باید با سرعت بیشتری به دنیای آنلاین مهاجرت کرده و خدمات خود را از این طریق ارائه دهند. از نظر این تحلیل گر، استفاده از فناوری‌های کلود، فروش آنلاین خدمات و محصولات از جمله مسائلی است که باید در دستور کار رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و شرکت‌های رایانه‌ای و نرم افزاری قرار بگیرد.

به گفته این کارآفرین، شیوع کرونا باعث افزایش ارائه خدمات پزشکی آنلاین هم شده و در آینده مردم بسیاری از این نوع خدمات را هم در منزل دریافت می‌کنند و معاینه آنلاین و بررسی وضعیت بیماران با استفاده از هوش مصنوعی به یک روال مبدل می‌شود.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد