صدورمجوز تاسیس مرکز نوآوری صنایع خلاق و فرهنگی برای دانشگاه علم و فرهنگ

به گزارش فناوری فرهنگی، سیدسعید هاشمی گفت: مجوز تاسیس مرکز نوآوری صنایع خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صادر شده است.

وی افزود: دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان یک دانشگاه کارآفرین از دغدغه‌های مهمی در بخش اشتغال دانش‌بنیان برخوردار است و از این رو تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر و زیرساخت‌های مرتبط به‌کار گرفته است.

هاشمی در عین حال عنوان کرد: وجود مجموعه‌های موثری چون موسسه توسعه پایدار گردشگری(از ایده پردازی تا تجاری سازی تخصصی در بخش گردشگری)، بنیاد توسعه کسب و کار (از تشکیل هسته‌های فکری کارآفرینی تا ثبت مراکز خدمات تخصصی دانشگاهی) و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی(از تشکیل کانونهای اولیه تا ایجاد شرکت و تجاری سازی عمومی) در دانشگاه با این دیدگاه بوده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، رییس دانشگاه علم و فرهنگ هدف از تاسیس این مرکز را شناسایی و توانمندسازی متخصصان، دانشجویان و اساتیدخلاق، نوآور، کارآفرین و فراهم‌سازی زمینه تجاری سازی دستاوردهای علمی آن ها برای ورود به فعالیت های کارآفرینانه و تحقق هدف دانشگاه نسل کارآفرین دانست و افزود: اخذ مجوز مرکز نوآوری صنایع خلاق فرهنگی سبب خواهد شد، شتاب‌دهنده‌ها روند کارآفرینی دانش بنیان را در دانشگاه تسریع کنند.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد