طرح‌های نهایی پیچینگ «رویازی» مشخص شدند

به گزارش فناوری فرهنگی، بعد از بررسی‌های کمی انجام شده درباره تمام طرح های شرکت کننده در رویداد «رویازی» و پس از برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد در ۲ ماه گذشته، ۱۵ طرح نهایی حاضر در پیچینگ، اعلام شدند.

این آثار در قالب‌های مختلف انیمیشنی هستند که در میان آنها ۹ سریال، ۳ فیلم کوتاه، ۲ فیلم سینمایی و ۱ مستند انیمیشن به چشم می‌خورد.

همچنین از این تعداد، ۸ اثر مربوط به هنرمندان تهرانی است، ۲ اثر را انیمیشن سازهای کرمانی ساخته‌اند و هنرمندانی از سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، یزد و قم نیز هرکدام یک اثر در این رویداد خواهند داشت.

فهرست نهایی آثار حاضر در «رویازی» به این ترتیب است: «افسانه گرگران» (تهران، سریال)، «ایر براش» (تهران، سریال)، «بمب بزرگ» (تهران، سریال)، «بندر دوستی» (سیستان و بلوچستان، سریال)، «پلکان» (چارمحال و بختیاری، کوتاه)، «پیکی و میکی» (کرمان، سریال)، «جنگل آبی» (تهران، سریال)، «دروازه فرافر» (یزد، مستند)، «رضا و سیارک‌ها» (قم، سریال)، «شبکه نیش» (تهران، سینمایی)، «ما همه تنهاییم» (تهران، کوتاه)، «مربای شاه» (کرمان، سریال)، «مسافری از دایتیا» (خراسان رضوی، سینمایی)، «میمون» (تهران، کوتاه)، «وولی بولی» (تهران، سریال).

رویداد نهایی پیچینگ «رویازی»، از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ اسفند ماه و همزمان با جشنواره دوسالانه پویانمایی تهران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد