طولانی‌ترین انیمیشن کشور در اردبیل تولید می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، علی ملااحمدی در حاشیه شورای اداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولید این انیمیشن 572 دقیقه ای 9 ماه است که شروع شده و قرار است در مدت سه سال این اثر تولید و از طریق شبکه‌های ملی و استانی پخش شود.

وی به برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره فاخر در سال 72 در کشور و به میزبانی استان‌های مختلف انجام می شود، که برای دومین بار تابستان سال آینده در اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل افزود: این جشنواره در قالب هفت کمیسیون و تولیدات سیما، صدا، شبکه‌های استانی، فضای مجازی، موسیقی و … برگزار خواهد شد که بخش بین‌المللی آن برای اولین بار در جشنواره اردبیل اضافه خواهد شد.

ملااحمدی ثمرات برگزاری این جشنواره را برگزاری کارگاه آموزشی و همچنین مجوز تولید آثار متعدد اعلام کرد و گفت: به برکت برگزاری این جشنواره سه تله فیلم، یک سریال 26 قسمتی و پنج فیلم مستند در استان اردبیل تولید می‌شود که مقدمات این کار نیز شروع شده است.

وی بیان کرد: برگزاری این جشنواره فرصت خوبی است تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را در بخش‌های مختلف از طریق شبکه‌های ملی و بین‌المللی در سطح گسترده معرفی کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل ادامه داد: به برکت برگزاری این جشنواره هفته فرهنگی – هنری در همه شهرستان‌ها و به صورت زنده برگزار خواهد شد و قرار است در آئین اختتامیه این جشنواره از ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان و مفاخر استان تجلیل شود.

ملااحمدی حضور 700 نفر میهمان کشوری را در این جشنواره یادآور شد و اظهار کرد: ستاد برگزاری این جشنواره در استان شکل گرفته و در قالب 10 کمیته فعال است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل اضافه کرد: در تدوین برنامه‌های جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی بهتر است پیوست رسانه‌ای مدنظر قرار گیرد و ما آمادگی داریم با تولید برنامه‌های مختلف به کاهش این آسیب‌ها کمک کنیم.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد