فرصت‌های همکاری و معرفی محصولات شرکت ای ای استودیو استفاده از آی‌پی‌های خصوصی

به گزارش فناوری فرهنگی، آقای روبن گوزلیان از کشور روسیه نماینده‌ی شرکت ای ای استودیو، در سخنرانی خود در مورد فرصت‌های همکاری و همچنین معرفی برخی از محصولات استودیوی خود پرداخت و در انتهای سخرانی، با تعامل و ارتباط برقرار کردن با افراد حاضر در این پرزنت به سوال‌های آن‌ها پاسخ داد.

 

 

تولید ای‌پی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که آقای گوزلیان در مورد شرکت خود ارائه دادند استفاده از آی‌پی‌ها اختصاصی بود. « در شرکت‌ها که از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است تولید انیمیشن را به صورت اختصاصی روی آی‌پی‌های خود انجام داده ایم و به هیچ عنوان برای تولید محصول از ای‌پی‌های دیگر استفاده نکرده‌ایم.

در طی این‌ سالها فیلم‌ها و سریال‌های زیادی را پخش و تولید کردیم و در ساخت و تولید سریال‌های زیادی در کشورهای دیگر همکاری داشتیم. این مهم را با سرمایه گذاری و پخش آن در بخش‌های مختلف جهان به دست آوردیم که شرکای اصلی ما در دنیا از آلمان و اینالیا هستند همچنین با چین هم همکاری‌های زیادی داشتیم و بسیار امیدواریم که زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک با شرکت‌های ایرانی و انیمیشن‌سازهای ایرانی در زمینه‌های مختلف همکاری و تولید مشترک محصول داشته باشیم.

 

معرفی محصولات

 

در بین تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها و حدود 2000 دقیقه تولید سی جی آی در محصولات انیمیشن سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی را تهیه و تولید کردیم که به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنم، سریال 10 دوست خرگوش که در سال 2017 ساخته و پخش شده اشت و برای کودکان 4 تا 7 سال مناسب است.

همچنین انیمیشن کلاسیک سیندرلا که با اضافه شدن چند کارکتر جدید آن را تولید کردیم و مهم‌ترین اثری که نا نیمه‌ی دوم سال 2019 آن را پخش خواهیم کرد و بیشتر کار آن انجام شده است و من ارائه ای در مورد آن در پاویون بین‌الملل داشتم انیمیشن (ووف میو) است که امیدواریم مورد توجه و علاقه‌ی زیادی چه برای کودکان و چه برای انیمیشن‌سازها دنیا قرار بگیرد.

شخصیت‌های اصلی این انیمیشن سگ‌ها و گربه‌ها هستند که 26 قسمت آن تکمیل شده است و برای گروه سنی پیش دبستانی تهیه و تولید می‌شود

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد