فرصت حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور

به گزارش فناوری فرهنگی، دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (Kiah Invex 2018) با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بورس، امور بانکی، بیمه و خصوصی‌سازی و حمایت از شرکت‌های خلاق،‌ فناور و دانش‌بنیان از 30 مهر تا 3 آبان ماه 1397 در جزیره کیش برگزارمی‌شود.

شایان ذکر است با اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده، فضای مناسبی جهت حضور شرکت‌های فناور به منظور معرفی طرح‌های دانش‌بنیان با قابلیت سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است.

گفتنی است در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری ملی و بین‌المللی از جمله بانک‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی حضور خواهند یافت و فرصت مغتنمی به منظور تعامل هرچه بیشتر صاحبان طرح‌ها و ایده‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاران به وجود خواهد آمد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در جهت حمایت از اکوسیستم استارت‌آپی و دانش بنیان در پاویون خود با ارائه تسهیلاتی، حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها را تسهیل نموده و  تنها در بخشی از آن با حمایت‌های خود هزینه حضور استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان را تا حد زیادی کاهش داده است.

همچنین ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز اقداماتی را به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان جهت حضور در این نمایشگاه به کار گرفته است.

در این رویداد ۴ روزه، ضمن اختصاص غرفه‌ها و کانتر‌هایی به استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، چندین برنامه جانبی از جمله رویداد استارت‌آپ دمو (ارائه استارت‌آپ‌ها به سرمایه گذاران) برگزار می‌شود.

علاقمندان به حضور در این پاویون، از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان گرفته تا شتابدهنده‌ها و صندوق‌های خطر پذیر و پارک‌های علم و فناوری و دیگر اعضا و شرکت‌های خدمات دهنده به اکوسیستم استارت‌آپی و دانش بنیان می‌توانمند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.kishinvex.ir مراجعه کنند.

منبع: ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد