فرهنگ‌سازی وبرگزاری رویدادهای آموزشی در نمایشگاه دائمی اسباب‌بازی

به گزارش فناوری فرهنگی، محمد نخ‌چی، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی درباره نمایشگاه دائمی اسباب‌بازی گفت: نمایشگاه دائمی اسباب‌بازی ایرانی تحت عنوان سرزمین اسباب‌بازی در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی به‌تازگی فعالیت‌اش را آغاز کرده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه دائمی اسباب‌بازی ایرانی برای اولین بار برپا شده و بیش از صد برند اسباب‌بازی ایرانی محصولات با کیفیت و متنوع خود را در این مکان به نمایش گذاشته‌اند، پیش‌بینی می‌شود این اقدام سبب تحولی چشمگیر در حوزه اسباب بازی و در جهت حمایت از تولید ملی و رونق تولید خواهد بود. البته افتتاحیه این نمایشگاه در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با همت مجموعه فرهنگی سرچشمه، مجموعه زندگی بهشتی و مهارت افزا، راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نخ‌چی ادامه داد: مکان نمایشگاه دائمی در مرکز شهر و نزدیک به بازار بزرگ تهران است و به نظر می‌رسد خریداران عمده اسباب‌بازی (بخصوص در وضعیت فعلی کشور که گرایش به خرید محصول ایرانی بیشتر شده است) می‌توانند برای همه استان‌های کشور، از این مکان تأمین کالا کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی درباره این نمایشگاه دائمی اسباب‌بازی اظهار کرد: شوروم اسباب‌بازی دائمی در گروه مخاطبان خود فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تامین‌کنندگان اسباب‌بازی را جای داده و در جهت تأمین اسباب‌بازی ایرانی با آنها همکاری می‌کند.

او تصریح کرد: استقبال تولیدکنندگان ایرانی و به‌ویژه اعضا انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی از این نمایشگاه دائمی بسیار قابل توجه و بهترین گواه نیاز این جامعه برای سازماندهی سیستم پخش اسباب‌بازی ایرانی است.

این تولیدکننده اسباب‌بازی در پایان گفت: شوروم اسباب‌بازی‌های ایرانی در محل مجتمع فرهنگی سرچشمه با مساحتی نزدیک به ۵۰۰ متر ایجاد شده است. همت برای حضور تمام برندهای اسباب بازی ایرانی در این مکان و نمایش آنها به صورت تک نمونه باز و بسته‌بندی به همراه مشخصات محصول از ویژگی‌های منحصر به فرد این نمایشگاه دائمی اسباب بازی است که مُبلّغ و معرف کیفیت و ارزش تولیدات داخلی برای افراد جامعه خواهد بود. مخاطبین اصلی این شوروم: مدیران مهدها و مدارس و آموزشگاه‌ها، فروشگاه‌داران اسباب‌بازی، تجار کشورهای همسایه، سازمان‌ها و نهادها و سایر علاقه‌مندان به اسباب‌بازی ایرانی خواهد بود. به منظور فرهنگ‌سازی در حوزه استفاده از اسباب‌بازی ایرانی رویدادهایی طراحی شده که هم به جنبه ترویجی و هم جنبه آموزشی توجه بسیاری شده است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد