مسابقه سراسری «جایزه سال استیکر» برگزار می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از آیگپ، این شبکه اجتماعی با هدف تولید استیکرهای بومی- ایرانی برای استفاده در فضای مجازی فراخوان اولین مسابقه سراسری «جایزه سال استیکر» را منتشر کرد.

در مرحله اول این فراخوان، محوریت با ساخت استیکر خنده، گریه، دوست داشتن، عصبانیت و لایک است و شرایط شرکت در آن شامل تمامی هنرمندان رشته های کارتون ، کاریکاتور ، گرافیک ، تصویرسازی ، انیمیشن ، نقاشی ، طراحی و … می شود. هر شرکت کننده در ابتدا باید یک کاراکتر اصلی در قالب موضوعات ۵ گانه طراحی (جمعا ۵ استیکر) و ارسال کند.

این آثار باید به روز باشد و نباید قبلا برای هیچ پیام رسانی ارسال و استفاده شده باشد. درهمین حال آثار ارسالی باید بر اساس فرهنگ بومی- ایرانی (داستان ها، حماسه ها، شخصیت های اساتیری و معاصر و …) طراحی شده باشند.

آثار ارسالی باید با فرمت PDF با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و رزولوشن ۳۰۰ dpi ارسال شود. این آثار باید به نشانی ایمیل پیام رسان بومی آیگپ st۹۸@igap.net ارسال شود.

اعضای هیات داوران این مرحله را بهرام عظیمی، علی رادمند و سیدمسعود شجاعی طباطبایی تشکیل می دهند و به تمامی هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد. اهدای این مبلغ منوط به تکمیل بسته ۲۰ عددی استیکر طبق فرمت ارائه شده و تایید هیئت داوران خواهد بود.

بعد از داوری اولیه آثار و انتخاب برای راهیابی به نمایشگاه، شرکت کنندگان باید ۱۵ استیکر براساس ایموجی دلخواه برای داوری نهایی ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار در مرحله اول ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ ، انتخاب آثار در مرحله اول سوم دی ماه، اعلام اسامی راه یافتگان به نمایشگاه چهارم دی ماه و مهلت ارسال آثار در مرحله دوم، ۲۰ دی ماه ۱۳۹۸ اعلام شده است. داوری نهایی این مسابقه نیز ۲۳ دی ماه همزمان با روز جهانی استیکر خواهد بود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز ۳۰ دی ماه درنظر گرفته شده است.

جوایز این مسابقه به شرح زیر است:

رتبه اول جایزه سال استیکر: ۱۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر
رتبه دوم جایزه سال استیکر: ۱۰۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر
رتبه سوم جایزه سال استیکر: ۷۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد