مشاهده فیلم‌های هالیوودی در حال اکران از منزل

به گزارش فناوری فرهنگی،به نقل از ورج، با راه اندازی خدمات جدیدی موسوم به Screening Room علاقمندان می توانند فیلم های سینمایی جدید را به محض اکران در سینماها در منزل خود تماشا کنند و البته برای این کار باید هزینه قابل توجهی را هم پرداخت کنند.

تعدادی از استودیوهای فیلم سازی و یک شرکت نوپا به مدیریت شان پارکر مبدع سرویس به اشتراک گذاری فایل نپستر در حال مذاکره برای عملی کردن اجرای این خدمات هستند.

گفته می شود تعدادی از بزرگترین کارگردان های هالیوود مانند استیون اسپیلبرگ، جی جی آبرامز و پیتر جکسون از ایده مذکور حمایت می کنند. همچنین ران هاواارد و برایان گرازر هم در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند.

برای عملی کردن ایده یاد شده دستگاه ست تاپ باکس خاصی طراحی شده که از امنیت بالایی برخوردار است و علاقمندان با پرداخت 150 دلار می توانند از ایستادن در صف های سینما رهایی یافته و فیلم های در حال اکران را در اتاق نشیمن منزلشان مشاهده کنند.

البته علاقمندان علاوه بر پرداخت هزینه تجهیزات باید 50 دلار هم بابت هر بار مشاهده فیلم های مختلف پرداخت کنند. آنها بعد از پرداخت پول تنها 48 ساعت فرصت دارند فیلم مورد نظر را تماشا کنند. به منظور جلب نظر مشاعد سینماداران بخشی از این مبلغ به آنها پرداخت خواهد شد؛ رقمی که ممکن است به 20 دلار از 50 دلار دریافتی هم برسد. هنوز مشخص نیست طرح یاد شده از چه زمانی عملا اجرایی خواهد شد.

منبع: فارس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد