مشتری جدید برای تیک تاک پیدا شد

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از رویترز، به نظر می رسد مشتری تازه ای برای اپلیکیشن تیک تاک پیدا شده است. طبق گزارش روزنامه فایننشال تایمز شرکت «اوراکل» (Oracle) مذاکرات اولیه برای خرید سرویس های این اپ در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند را با شرکت مادر آن (بایت دنس) آغاز کرده است.

اوراکل یک شرکت فناوری رایانشی چند ملیتی است که در زمینه تولید سخت‌افزارهای رایانه‌ای، طراحی و ساخت نرم افزارهای تجاری و سازمانی، ابزارهای مدیریت پروژه و غیره فعالیت می کند.

به گفته منابع آگاه این شرکت مشغول همکاری با سرمایه گذاران آمریکایی مانند شرکت جنرال آتلانتیک است که در حال حاضر در بایت دنس سهام دارند. البته بایت دنس و تیک تاک درباره گزارش فایننشال تایمز هیچ اظهار نظری نکرده اند.

این درحالی است که در اوایل ماه جاری میلادی و پس از اعلام ممنوعیت تیک تاک از سوی دولت ترامپ، مایکروسافت قصد خود را برای خرید این اپلیکیشن چینی اعلام کرد. پس از آن گزارش هایی از تمایل توئیتر برای خرید تیک تاک منتشر شد. اما احتمال بیشتری وجود دارد که مایکروسافت این اپ چینی را بخرد.

به نوشته فایننشال تایمز مایکروسافت علاوه بر سرویس های تیک تاک در آمریکا تمایل دارد سرویس های آن در اروپا و هند را نیز بخرد. در این اواخر اپلیکیشن تیک تاک توسط دولت هند ممنوع شده است. اما بایت دنس علاقه ای به فروش سرویس های خارج از آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند ندارد.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد