مشکلات پیش‌روی دانش‌بنیان‌ها در تعاملات بین‌المللی بررسی می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی قلعه‌نوی با بیان این‌که مجموعه نشست‌های تخصصی ترویج صادرات در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: این رویداد با حضور مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف بررسی مشکلات پیش‌روی دانش‌بنیان‌ها در تعاملات بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین دوره این نشست‌ها در استان اصفهان با حضور بیش از ۱۲۵ نفر از مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و نمایندگانی از اتاق بازرگانی اصفهان و شهرکرد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گفته قلعه‌نوی در این نشست خدمات و حمایت‌های صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت و بانک توسعه صادرات هم به شرکت‌ها معرفی می‌شود.

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه تاکید کرد: پارک‌های علم و فناوری چهار استان آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی و تهران هم طی ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال جاری میزبان نشست ترویجی صادرات خواهند بود.

قلعه‌نوی افزود: برگزاری این نشست‌ها ضمن بررسی مشکلات صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، آن‌ها را به تولید محصولات با کیفیت بالا و رقابتی برای عرضه در بازارهای بین المللی هم ترغیب می‌کند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد