مطابق تازه‌ترین برآوردها، مردم روزانه ۵۰ دقیقه در اپلیکیشن‌های فیس‌بوکی وقت می‌گذرانند

به گزارش فناوری فرهنگی،گرچه ما آمار درست و حسابی در مورد زمانی که مردم در هر یک از شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، نداریم، اما نگاهی به آمارهای کاربران خارج کشور می‌تواند برایمان جالب باشد.

آخرین بار در جولای سال ۲۰۱۴ بود که فیس‌بوک آماری در مورد زمان صرف شده کاربرانش منتشر کرده بود، در آن زمان به طور متوسط کاربران فیس‌بوک هر روز ۴۰ دقیقه در خود فیس‌بوک صرف می‌کردند.

اما حالا فیس‌بوک مجموعه‌ای از اپ‌ها، شامل خود اپ فیس‌بوک، اینستاگرام و مسنجر فیس‌بوک دارد و برآورد جدید نشان می‌دهد که کاربران دنیا روزانه ۵۰ دفیقه را در این اپلیکیشن‌ها می‌گذرانند.

این می‌تواند خبر خوبی برای فیس‌بوک باشد، چرا که به موازات آن، میزان تعامل کاربران با آگهی‌ها ۵۰ درصد بیشتر شده و تازه میزان عایدی فیس‌بوک از هر آگهی ۵ درصد بیشتر شده است.

البته در آمار بالا، میزان زمان صرف شده در اسنپ چت اصلا لحاط نشده بود. تخمین زده می‌شود که میزان منوسط زمان صرف‌شده در این اپ، توسط هر کاربر در هر روز، چیزی بین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه باشد.

همان طور که گفتیم خیلی دشوار است که بتوانیم حدسی در مورد زمان صرف‌شده کاربران ایرانی بزنیم. شما چه حدسی می‌زنید؟

آیا به نظرتان در این چند ماهه اگر اینستاگرام را استثنا قائل شویم، خود فیس‌بوک و اپلیکیشن‌های وابسته به آن، در ایران به فراموشی سپرده نشده است؟

منبع: یک پزشک

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد