معاون رگولاتوری خبر داد: ۸۵ درصد اختلالات اینترنت رفع شد

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از وزارت ارتباطات، مجید حقی درباره نتیجه دستور ۲۴ ساعته وزیر ارتباطات برای رفع اختلالات اینترنتی گفت: با توجه به این دستور و تاکید وزیر بر رسیدگی سریع و موثر درباره اختلالات رخ داده در سرویس های اینترنتی، کارگروهی از روز گذشته با حضور مدیران عامل و تیم های فنی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی تشکیل شد.

وی گفت: این کارگروه با محوریت رگولاتوری، موارد رفع اشکالات و اختلالات را پیگیری کرد.

معاون رگولاتوری ادامه داد: اولویت های کارگروه تشکیل شده به ترتیب رفع اختلال کسب و کارهای فعال در بستر اینترنت، اپلیکیشن های پرطرفدار و دیگر کاربردهاست.

حقی درباره نتیجه این اقدامات گفت: در حال حاضر با تلاش های به عمل آمده و مستقل از روال های متداول مالی و اداری و به صورت بسیج همه امکانات و نفرات، حجم اختلالات تا ۸۵ درصد مرتفع شده است.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: همچنان تا رفع کلیه اختلالات فعالیت ها ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر پیگیری مداوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در این میان برخی شرکت های کوچکتر هنوز موفق به رفع نواقص نشده اند که تذکرات لازم داده شده و لازم است تلاش بیشتری داشته باشند و در صورت استمرار، لیست این شرکت ها اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات دو روز قبل دستور داد اپراتورها و شرکت های اینترنتی ظرف مدت ۲۴ ساعت اختلالات اینترنتی را رفع کنند.

روز سه شنبه برخی نمایندگان مجلس با تذکر کتبی به محمدجواد آذری جهرمی برای کاهش کیفیت و سرعت اینترنت اخطار دادند.

 منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد