معرفی ۱۹۱ نیاز فناورانه صنایع مختلف به دانش بنیان ها

به گزارش فناوری فرهنگی، سیاوش ملکی فر در رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی که در صندوق نوآوری وشکوفایی به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: رویداد ارائه نیازهای فناورانه در صنایع مختلف از سال گذشته  در پیش گرفته شد که طبق برآوردها، هزار و ۶۰۰ نیاز فناورانه صنایع مختلف با حضور هزار و ۱۵۰ شرکت دانش بنیان معرفی شدند.

وی افزود: حاصل برگزاری این رویدادها انعقاد ۴ هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان قرار داد بوده است.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوی و شکوفایی بیان کرد: از ابتدای امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تا کنون ۶ رویداد مجازی ارایه نیاز فناورانه برای صنعت برق، کشاورزی، ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت، امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مددکاری و حمایت از مددجویان برگزار شد که تاکنون در این رویدادها ۱۹۱ نیاز فناورانه ارائه شده است.

ملکی فر گفت: تزریق فناوری‌های پیشرفته، تقویت روحیه خودباروی، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه بازار، جلوگیری از خروج ارز و تامین نیازهای فناورانه از جمله اهداف برگزاری این رویدادها به شمار می روند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد:بعد از برگزاری این رویدادها به شرکت‌های صنعتی و دانش بنیان، تسهیلاتی اعطا می کنیم تا بتوانند محصولاتی در راستای رفع نیاز صنایع ارائه دهند.

حمایت لیزینگی صندوق نوآوری و شکوفایی

وی در خصوص حمایت لیزینگ صندوق گفت: طرف‌های خریدار فناوری در قالب لیزینگ می‌توانند ۷۰ تا ۸۰ درصد مبلغ خرید را از صندوق نوآوری تسهیلات ۳ ساله با نرخ ۹ درصد دریافت کنند ضمن آنکه شرکت‌های دانش بنیانی که موفق به عقد قرار داد شوند می‌توانند انواع ضمانت نامه‌ها همچون ضمانت‌نامه پیمان، تسهیلات سرمایه در گردش، تولید صنعتی تا سقف ۶۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

منبع: مهرکانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد