موبایل مخصوص بازی رایانه‌ای رونمایی شد

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از نیواطلس، بخش بازی های رایانه ای شرکت ایسوس موبایل مخصوص بازی های رایانه ای به نام ROG Phone ساخته است.

موبایل Asus ROG Phone دارای نمایشگر آمولد ۶ اینچی Gorilla Glass۶ و وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. علاوه بر آن یک پردازشگر ۲.۹۶ GHz هشت هسته ای اسنپ دراگون در موبایل به کار رفته که یک GPU Adreno۶۳۰ دارد که با یکRAM ۸ گیگابایتی  LPDDR۴X پشتیبانی می شود.

به گفته شرکت کوالکام پلتفرم موبایل اسنپ دراگون ۸۴۵ با Adreno ۶۳۰ GPU برای سرعت بالا طراحی شده است و همزمان میزان انتشار حرارت را به حداقل می رساند و کارآمدی باتری را ارتقا می دهد تا کاربر بتواند برای مدت طولانی تری بازی کند.

شرکت ایسوس برای مقابله با حرارت دستگاه سیستم جدیدی به نام «Game Cool» ابداع کرده که شامل یک منتشر کننده حرارت از جنس مس، اتاق تبخیر سه بعدی و یک خنک کننده AeroActive (انتخابی) است که پشت موبایل هوا را به جریان می اندازد و اتلاف حرارت را سرعت می بخشد.

این موبایل علاوه بر حسگرهای معمول مانند سرعت سنج و ژیروسکوپ، یک حسگر مجاورت، حسگر Hall و دو حسگر اولتراسونیک AirTrigger دارد که مخصوص دکمه های کنترل است.

علاوه برتمام این موارد، از جی پی اس پشتیبانی می کند و مجهز به بلوتوث ۵.۰ است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد