نخستین رویداد رسانه‌های دانش‌بنیان با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برگزار می‌شود.

به گزارش فناوری فرهنگی، دانشجویان هنرمند می‌توانند برای شرکت در نخستین رویداد رسانه‌های دانش‌بنیان، آگهی تلویزیونی و کلیپ‌های 60 ثانیه‌ای برای معرفی محصولات دانش‌بنیان بسازند. به این صورت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز نسبت به تبلیغات و همکاری با دانشجویان ترغیب می‌شوند. لازم به ذکر است، حق مالکیت معنوی اثرها محفوظ خواهد بود.

این رویداد که از حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برخوردار است، در دو مرحله برگزار می‌شود. مرحله نخست تولیدات رسانه‌ای دانشجویان هنرمند برای 20 محصول دانش‌بنیان انتخاب و پس از داوری 5 گروه و اثر برتر انتخاب خواهد شد. در مرحله دوم 5 گروه برتر با 5 شرکت دانش‌بنیان طبق قرعه‌کشی یار خواهند شد. در این مرحله 2 هفته فرصت به تیم‌ها داده می‌شود تا در تعامل با یکدیگر یک محصول رسانه‌ای حرفه‌ای تولید کنند.

هدف از مرحله نخست رویداد رسانه‌های دانش‌بنیان ساخت آگهی تلویزیونی برای 20 محصول شاخص دانش‌بنیان، جلب‌توجه اصحاب هنر و رسانه به این حوزه، نمایش رشد محصولات دانش‌بنیان، نحوه شکل‌گیری بازار کسب‌وکار برای اهالی هنر در شرکت‌های دانش‌بنیان است.

مرحله دوم این رویداد اهدافی چون تعامل اصحاب رسانه و شرکت‌های دانش‌بنیان، نمایش تاثیرگذاری کار رسانه‌ای در معرفی و رشد شرکت‌ها، اشتغال‌زایی برای دانشجویان حوزه هنر در صنایع دانش‌بنیان و همچنین نحوه ارتباط‌گیری پرسود میان رسانه و شرکت‌های دانش‌بنیان را دنبال خواهد کرد.

مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه‌های دانش‌بنیان که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برگزار می‌شود، تا 30 خردادماه 97 است.

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد