نقد و بررسی انیمیشن اسکاری «کوکو» در فرهنگسرای رسانه

به گزارش فناوری فرهنگی، این فیلم چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۸ در برنامه نشست تخصصی «فیلم و گپ» با حضور سعید قطبی‌زاده منتقد سینما به نمایش درآمده و نقد و بررسی مشد.

این فیلم چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۸ در برنامه نشست تخصصی «فیلم و گپ» با حضور سعید قطبی‌زاده منتقد سینما به نمایش درآمده و نقد و بررسی مشد.

کوکو (به انگلیسی: Coco) یک پویانمایی رایانه‌ای سه بعدی در ژانر موزیکال و فانتزی به کارگردانی لی آنکریچ است. کوکو توسط کمپانی پیکسار ساخته و در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ توسط استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر شد. داستان این انیمیشن با ایده‌ای ازلی آنکریچ و نویسنده آن آدریان مولینا است.

این فیلم در هفتاد و پنجمین دوره جوایز گلدن گلوب نامزد دو جایزه بهترین پویانمایی و بهترین آهنگ اوریجینال شد که توانست جایزه اول را مال خود کند.کوکو در نودمین دوره جوایز اسکار در دو رشته بهترین انیمیشن و بهترین ترانه نامزد دریافت جایزه اسکار بود که موفق شد هر دو جایزه را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن کوکو داستان پسرک ۱۲ ساله‌ای را روایت می‌کند که به موسیقی علاقه دارد و خانواده‌اش آن را نسل به نسل ممنوع کرده‌اند. او آرزو دارد مانند هنرمند و الگوی او ارنستو دِلا کروز به یک نوازنده حرفه‌ای تبدیل شود. در روز مردگان به قبر ارنستو می‌رود و گیتار او را می‌نوازد و وارد سرزمین مردگان می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه و نشست های آتی فیلم و گپ می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی ۲۱۲ اداره کانونها تماس حاصل نمایند.

 

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد