نگرانی‌ تهیه‌کننده «شاهزاده روم» نسبت به آینده سینمای انیمیشن

به گزارش فناوری فرهنگی،حامد جعفری، تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» که در حال انجام مراحل ابتدایی ساخت پویانمایی «فیل شاه» است؛ ابراز داشت: در حال حاضر برای اخذ پروانه ساخت «فیل شاه» تلاش می‌کنیم و نگارش فیلمنامه و ساخت لوکیشن فیلم را به پایان رساندیم، اما هنوز تیم ساخت آن کامل نشده است. امیدوار هستیم در روزهای آینده کار با سرعت بیشتری جلو رود.

وی در ادامه در خصوص هزینه‌های ساخت فیلم «فیل شاه» اظهار داشت: برآورد اولیه برای ساخت این پویانمایی سه میلیارد است؛ اما احتمال تغییر در آن وجود دارد. این در حالی است که هزینه ساختن اثر قبلی یعنی «شاهزاده روم» دو میلیارد تومان بود.

جعفری در بخش دیگری از صحبت‌های خود گریزی به نگاه مسئولان سینمایی به آینده انیمیشن زد و گفت: از این بابت نگران هستم که در آینده مسئولان موفقیت‌های انیمیشن‌هایی همچون «شاهزاده روم» را فراموش کنند. شاید یکی از دلایل آن این است که اکثر مخاطبان انیمیشن، کودکان هستند و آن‌ها همچون افراد بزرگسال از آثار  تقدیر نمی‌کنند و همین نوع نگاه موجب فراموشی این بخش سینما شود. ما خواستار توجه بیشتر به پویانمایی هستیم؛ البته در این چند سال اتفاق‌های خوبی رخ داده است.

«فیل شاه» انیمیشنی است که هادی محمدیان کارگردانی آن را برعهده دارد. این پویانمایی دومین همکاری این کارگردان با حامد جعفری، بعد از اثر موفق «شاهزاده روم» است. تیم این پروژه سینمایی، امیدوار هستند «فیل شاه» به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسد.

منبع: تی نیوز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد