هفته سرگرمی لندن با حمایت نمایشگاه پخش ویدئویی

به گزارش فناوری فرهنگی،هفته سرگرمی لندن با حمایت نمایشگاه پخش ویدئویی نشانگر نیاز همه جانبه برای برپایی نمایشگاه تجاری برای صنایع خلاق بوده است.

نمایشگاه پخش ویدئویی چندی پیش اعلام کرد قصد دارد فعالیت‌های خود را گسترش دهد و بخش رویدادهای فناوری را نیز توسعه دهد، این اقدام با برگزاری نخستین هفته سرگرمی لندن صورت گرفت.

هفته سرگرمی لندن که طی روزهای دوشنبه 22 فوریه تا جمعه 26 فوریه (3 تا 7 اسفندماه) برگزار شد، شامل رویدادهای محتلف و متنوعی بود، از جمله همایش کاربران ای وی، که 3 روز آن مختص به سمیناری در زمینه بخش ای وی بود. در این هفته کنفرانسی نیز برای بخش‌های مختلف خلاق برگزار شد.

دانیل ساچللی مدیر نمایشگاه هفته سرگرمی لندن در این باره در سخنانی در تاکید کرد: این مساله بطور گسترده‌ای مورد قبول واقع شده است که خطوط بین تولید زنده و بخش‌های پخش در هم ادغام شده است.

وی افزود: طی چند سال گذشته وسعت بازدید کننده‌های جدید از نمایشگاه پخش ویدئویی و فناوری‌های سرگرمی زنده به شدت افزایش یافته است و این مساله نیاز برای برگزاری همه جانبه نمایش تولید زنده پخش و صنایع خلاق گسترده‌تر را ضروری کرده است.

وی گفت: نمایشگاه پخش ویدئویی یک پایگاه صوتی قوی در اختیار دارد با برگزاری نمایشگاهی از برندهای مشهور.

با چنین سازمان‌هایی انجام کسب و کار هم در بخش سرگرمی زنده و هم پخش زنده با تقاضای زیادی روبرو خواهد شد و تولید محصولات فرهنگی مختلف می‌تواند نیازهای مخاطبان را برطرف کند.

منبع: اقتصادخلاق

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد